» Wymiany i zwroty

Wymiany i zwroty


W sklepie internetowym Valerio.pl każdy Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego u nas towaru, w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania.

 


Aby biżuteria mogła być zwrócona, lub też wymieniona, musi spełniać określone warunki:

 
 
 
 
  1. Biżuteria nie może posiadać śladów użytkowania ani uszkodzeń mechanicznych.
  2. Wraz z biżuterią, należy wysłać wszystko to, co znajdowało się w przesyłce (metki, opakowanie itp.)
  3. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura), oraz wypełniony odpowiedni formularz.


Jeżeli wymieniany/zwracany towar nie będzie spełniał któregoś z powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do Klienta, na Jego koszt.

 

 

Wymiana towaru

 

Jeżeli odesłany towar będzie spełniał wymienione powyżej warunki, na życzenie klienta zostanie on wymieniony na inny - wybrany model. W przypadku chęci wymiany, w przesyłce prosimy o umieszczenie wypełnionego formularza wymiany wraz z podanym z modelem biżuterii, na który ma zostać wymieniona, a także danymi kontaktowymi (e-mail, numer telefonu), danymi adresowymi na który odesłać wymieniony towar. Koszt wysyłki w takiej sytuacji ponosi Kupujący.

 

 

Zwrot pieniędzy

 

W przypadku zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, który spełnia warunki zwrotu, Kupujący otrzyma zwrot całej kwoty zakupu (cena biżuterii + koszty wysyłki), na wskazany wypełnionym formularzu zwrotu rachunek bankowy. Sklep Valerio.pl zobowiązuje się na zwrot pieniędzy w terminie nie przekraczającym 14 dni od dnia poinformowania Klienta o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o zwrot towaru. Jeżeli natomiast kupujący zwrot pieniędzy będzie chciał otrzymać na adres domowy poprzez przekaz pocztowy, od całej kwoty zakupu zostanie potrącony koszt przekazu pocztowego zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej, dostępnym na TEJ STRONIE

 


 

Reklamacja uszkodzonego towaru

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar jest uszkodzony, prosimy o pilny kontakt, a także o odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni roboczych.

 



Uszkodzenie towaru podczas transportu
 

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego w obecności doręczyciela. Jeżeli stan przesyłki budzi Państwa zastrzeżenia, prosimy o spisanie z doręczycielem protokołu szkody przy jej odbiorze.

 



Niedoręczenie przesyłki
 

Jeżeli nie otrzymają Państwo przesyłki w ciągu 7 dni od otrzymania wiadomości z potwierdzeniem jej nadania, niezwłocznie prosimy o kontakt z nami. W większości takich przypadków, przesyłka będzie znajdowała się na poczcie, nawet pomimo braku awiza zostawionego przez listonosza.

Jeżeli jednak przesyłki nie będzie na poczcie, wówczas zostanie przez nas rozpoczęte postępowanie reklamacyjne zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługi (w tym przypadku Poczta-Polska). W momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Kupującemu zostanie zwrócony całkowity koszt zakupów w naszym sklepie (biżuteria + koszty wysyłki), na podany numer konta lub poprzez przekaz pocztowy, zgodnie z warunkami podpunktu "Zwrot pieniędzy".


Przejdź do strony głównej