...
Strona główna » Gwarancja

Gwarancja

Sklep internetowy Valerio.pl na zakupioną biżuterię, udziela 12 miesięcznej gwarancji oraz 24 miesięcy rękojmi.

Każdemu Kupujący zgodnie z podstawą prawną, którą jest: Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)), posiada prawo do reklamacji zakupionej biżuterii. Podstawą uwzględnienia i jednocześnie kartą gwarancyjną na zakupione produkty, jest otrzymany przy zakupie paragon fiskalny lub faktura.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych takich jak:
- zerwanie łańcuszka
- wypadnięcie cyrkonii poprzez uszkodzenie jej mocowania
- złamanie/urwanie zapięcia kolczyków, przywieszek łańcuszków, oraz naszyjników
- zarysowanie biżuterii w skutek użytkowania lub niewłaściwego przechowywania
- inne uszkodzenia mechaniczne powstałe w skutek niewłaściwego użytkowania

Gwarancją nie są objęte odbarwienia oraz uszkodzenia powłoki (rodowania lub złocenia) poprzez niewłaściwą pielęgnację. Do pielęgnacji biżuterii należy używać produktów wyłącznie do tego przeznaczonych, zgodnie z ich instrukcją stosowania.

Na powłokę pozłacaną udzielana jest 1 miesięczna gwarancja. Po tym okresie, ścieranie się warstwy złocenia nie podlega reklamacji.
Przy prawidłowym użytkowaniu, złoty kolor w zależności od rodzaju wyrobu i częstotliwości noszenia, powinien utrzymać się przez okres co najmniej 6 miesięcy. Wycieranie się warstwy złocenia, jest naturalnym procesem wynikającym z użytkowania biżuterii. Pod warstwą złota, znajduje się srebrny wyrób, a wytarcie warstwy złota nie powoduje uszkodzenia produktu.

Biżuterii nie należy użytkować podczas kąpieli, wizyt w saunie, na basenie; na biżuterię nie należy także nanosić kosmetyków np. w postaci makijażu, kremów, perfum, dezodorantów itp. Szczególnie szkodliwa jest woda morska, poprzez zawartosć soli, a także kąpiele słoneczne, które mogą powodować odbarwienia i oparzenia. Zalecane jest także zdejmowanie biżuterii do snu.
Niestosowanie się do tych zaleceń, znacznie skraca żywotność powłoki znajdującej się na biżuterii.

Gwarancja nie obejmuje procesu czernienia biżuterii. Jest to ściśle związane z PH skóry użytkownika, a także sposobu użytkowania. W przypadku wystąpienia takiego zjawiska, biżuterię należy wyczyścić ściereczką do czyszczenia biżuterii lub płynem do czyszczenia srebra, zgodnie z instrukcją stosowania.

Biżuteria sznurkowa, z czasem możę zmienić swoje właściwości, co jest naturalnym procesem. Z powodu użytkowania, może się miejscowo odbarwić, zmienić swój odcień, zachaczyć lub rozwarstwić. Jest szczególnie narażona na działanie kosmetyków, detergentów oraz wody. PH skóry użytkownika, może być także powodem ewentualnych zmian.

Biżuterii oksydowanej nie należy czyścić poprzez kąpiele czyszczące, ponieważ może to doprowadzić do odbarwienia przyciemnianych powierzchni.


Reklamacji nie podlegają także różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego (np. kolor odcieniu, proporcje towaru itp.)

Sklep Valerio.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni, liczonych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem i zobowiązuje się do powiadomienia Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o uwzględnieniu reklamacji, lub powodach jej odrzucenia.
 


 

Reklamowaną biżuterię, prosimy wysłać na adres:
 

PHU Valerio  

Marek Nagiel

ul. Tadeusza Kościuszki 32

42-122 Ostrowy nad Okszą

 


 

W przesyłce, prosimy o dołączenie karteczki z danymi kontaktowymi (e-mail, numer telefonu), a także z adresem, na który ma zostać odesłany reklamowany towar. Można także dołączyć formularz reklamacyjny, dostępny TUTAJ.


Przejdź do strony głównej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu